Saturday, March 17, 2012

Several Journalists Correct Themselves After Father Guarnizo's Statements

Apparently Phil Lawler had penned an earlier article regarding the February 25th incident.  On Thursday, he released this article on "The Betrayal of Father Guarnizo" in the wake of Father's statement.

Mark Judge of the Daily Caller likewise wrote an earlier article that espoused a dim view of Father Guarnizo.  Upon receiving Father's statement, he too had the grace and integrity to issue his correction.

Dare we hope for similar actions from Cardinal Wuerl and Bishop Knestout?  I do - but I'm not holding my breath!

No comments:

Post a Comment

Please be respectful and courteous to others on this blog. We reserve the right to delete comments that violate courtesy and/or those that promote dissent from the Magisterium of the Roman Catholic Church.